marți, 12 iulie 2011

Breakfast of Champions


Nu-i tocmai o reteta, dar m-am gandit sa va arat aceasta combinatie pentru ca e foarte sanatoasa si foarte buna. Au inceput sa apara afinele de padure, iar in weekend am cumparat pentru prima data in acest an, special pentru ce vedeti aici. Afinele au o multime de propietati curative, printre cele mai importante ar fi: prevenirea si tratarea afectiunilor vasculare, reducerea nivelului de zahar in sange si multe altele. Si daca nu v-am plictisit de tot, sa vedem si continuarea :))
Am folosit, dar nu masurat cantitatile:
  • afine
  • iaurt
  • fulgi de ovaz
  • 2 linguri de miere
Afinele le-am spalat intr-un bol cu apa, apoi le-am lasat sa se scurga intr-o sita. Trebuie manevrate cu grija, pentru ca se zdrobesc usor.
Am asezat intr-un bol straturi succesive de: iaurt, fulgi de ovaz si afine. Am repetat operatiunea, iar deasupra am pus mierea, pentru ca afinele de padure mi se par cam acrisoare.
Et voila, simplu si racoritor!



Un comentariu:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Foarte bun, si eu fac mereu, chiar ma gandeam ca nu am reteta :)