duminică, 27 februarie 2011

Dulcea Romanie - Provocarea Lunii Martie


Ne apropiem cu pasi repezi de inceputul primaverii. In ciuda frigului si zapezii de afara, ne-am pregatit martisoarele si ghioceii, poate poate convingem iarna sa faca loc vremii frumoase :) Si odata cu 1 martie lansam si provocarea lunii Martie, deja o traditie intre blogerii culinari, care presupune ca, fiecare luna, participantii vor gati o reteta care sa contina ingredientul/ingredientele stabilite de autorul blogului care organizeaza provocare. Sa va spun mai multe despre cum a inceput aceasta idee: in luna octombrie, Mihaela ne-a propus sa gatim ceva folosind Dovleac; in noiembrie Furnicuta Boscodina ne-a sugerat o combinatie inedita, Nuci si Ustoroi; in decembrie Alison ne-a dat dezlegare la Peste si Fructe de Mare. In ianuarie, Alinuta ne-a pus la dieta cu Rucuola (Voinicica) si Ciuperci, iar in februarie Miha ne-a indulcit cu Ciocolata.
In Martie ne-am oferit sa gazduim aceasta provocare pentru care am stabilit doua ingrediente, si anume cafeaua si vinul.
Ce trebuie sa faceti voi: gatiti ceva folosind unul sau ambele ingrediente ale provocarii. Toti participantii trebuie sa posteze reteta pe blogul propriu si sa trimita linkul postarii si o poza a preparatului pe adresa furnicuti@gmail.com. Data limita pentru email este 20 martie, iar pe 22 voi publica lista retetelor participante.
Ce ziceti, ne ajutati sa raspandim zvonul si sa invitam cat mai multi participanti?
Va multumim si va asteptam retetele :)

19 comentarii:

Elena Toma spunea...

Deci, sa inteleg ca mai intai ne vom "imbata" cu ceva bun si ne vom drege cu o cafea tare? Fara gluma, mi se par niste ingrediente deja traditional romanesti, deci trebuie sa pun neuronul la treaba si sa ma gandesc la o reteta edificatoare. Bineinteles ca voi si promova evenimentul pentru ca n-am lipsit de la nici o editie!

Carmen spunea...

Elena, sunt tare curioasa ce retete vor aparea, ca si noi trebe sa punem cei 2 neuroni la treaba :))
Multumesc mult pentru ajutor!

boscodina spunea...

Asta da provocare :)Felicitari :) Si vin si cafea , o tinem intr-o petrecere toata luna :)O zi superba si vant in panze sa iasa super bine tot .

sara & Miki spunea...

Grozava alegerea... chiar ca trebuie sa ne punem neuroni la treaba. Pup!

Carmen spunea...

Bosco, Sara va multumesc si va doresc o saptamana frumoasa!

Carmen spunea...

Multumesc de invitatie!...interesanta combinatia si potrivita pentru luna asta in care avem ce sarbatori(1Martie,8Martie...si altele personale!!!)Incerc sa gasesc ceva si voi fi alaturi de voi!Iti doresc un 1Martie fericit si o saptamina frumoasa!

Mihaela spunea...

Bine ai venit la Dulce Romanie, ma bucur ca te-ai oferit sa gazduiesti, si asa ingrediente nu m-as fi gandit, asa ca trebuie sa imi pun si eu la fel ca toata lumea neuronii la treaba sa vedem ce iese :) Sa ai o primavara minunata!

FLORY spunea...

Ma bag si eu!Excelenta alegere,abia astept sa vad multeeee bunatati cu vin si cafea!Pup!

Liana10 spunea...

Multumim de invitatie!
O sa ne straduim sa facem ori cu vin, ori cu cafea sau poate ne innecam neuronii in ambele ;-)
De Martisor, un brat de flori :*

Alice spunea...

Sa ma bag si eu? Interesante ingrediente....

Craita spunea...

daca pana acum chiar nu am participat la nicio provocare din aceasta serie draguta,ei bine luna asta si ingredientele acestea desavarsite imi fac cu ochiul.Sper sa gasesc ceva bun de gatit utilizand cafeaua si vinul si bineinteles,e musai sa fie de post!

Laancuta spunea...

Grozava alegere! Ma apuc de treaba :).
Un 8 Martie fericit! Pup!

Carmen spunea...

Ma bucur ca v-au placut ingredintele si va asteptam retetele :)

Dulceata_de_trandafiri spunea...

Foarte faina combinatia! Felicitari pentru idee, "I'm in" cum s-ar zice pe englezeste :) . Merci Mihaela!

Dulceata_de_trandafiri spunea...

Furnicuti dragi, v-am trimis prima reteta pe mail. Sper sa placa :) . O zi frumoasa!

Carmen spunea...

Am trimis reteta si fotografia pe mail!Sper ca totul e ok!
Va doresc un weekend placut!

Carmen spunea...

Am primit mailurile cu retetele, totul e ok :)

Elena Toma spunea...

Carmen, am trimis si eu reteta si scuze pentru intarziere. Fara voia mea, am descarcat greu fotografiile pe blog, iarasi. De-abia astept retetele si sper ca nu te-am incurcat foarte rau.

Carmen spunea...

Elena, nici o problema, nu m-ai incurcat deloc. Chiar ma gandeam ce s-a intamplat de nu primisem nimic de la tine si ma bucur ca nu ai ratat luna aceasta :)