luni, 12 septembrie 2011

Chec Aperitiv

Cu ceva intarziere cauzata de stricarea partiala a hardului pe care salasluiesc pozele cu mancare, si nu numai, dupa un weekend in care am incercat sa recuperam cat de mult s-a putut din datele pierdute si cu speranta ca vom reusi sa salvam tot, fara sa fie nevoie sa apelam la "recuperatori", revin cu o reteta simpla si buna, foarte apreciata de toti cei care au gustat-o. Ideea pentru aceasta reteta incoltise mai demult in mintea mea, de cand am pregatit tarta cu ardei, doar ca i-am schimbat forma si, printre altele, am adaugat un element esential: carnea :D
Pentru o tava de chec am folosit:
  • 200 g faina
  • 250 g branza dulce
  • 5 oua
  • 100 g cascaval
  • 150 g mezel (muschi afumat)
  • 100 g masline fara samburi, feliate
  • 1 ardei rosu
  • 1 bucata de praz
  • 50 ml ulei de masline
  • 1 pliculet praf de copt
  • 1-2 crengute de cimbru uscat
  • sare, piper
Batem ouale cu sare si piper pana isi dubleaza volumul dupa care adaugam branza dulce, faina, uleiul, cascavalul dat pe razatoare si praful de copt. Amestecam bine pana se omogenizeaza.
Taiem mezelul cubulete, la fel si ardeiul, iar prazul il taiem rondele. Le adaugam, impreuna cu cimbrul si maslinele, peste amestecul de oua cu branza si omogenizam.
Turnam compozitia intr-o forma de chec unsa cu ulei si coacem la 180 de grade pana se rumeneste, adica vreo 30 - 40 de minute.


9 comentarii:

Adela Zilahi spunea...

Un aperitiv super bun si arata foarte bine!

Antonina spunea...

Delicios.. si strumfului meu ii place tare.. pachetel la gradi scrie pe el ;)pup

Miha spunea...

Vesel, frumos colorat si cu siguranta delicios!

miremirc spunea...

Foarte frumos checul aperitiv :)

Carmen spunea...

multumesc fetelor! A fost si frumos si bun si prea putin :))

sara & Miki spunea...

Am gasit si la tine un chec aperitiv apetisant. E un aperitiv usor si putm sa-l facem cu orice ingrediente avem. Pup!

Laura spunea...

Carmen abia astept sa-l fac si eu.
A fost atat de bun cel facut de tine incat imi "amenint" mereu cateva prietene ca le invit la mine la un chec aperitiv :)

Carmen spunea...

Laura, astept feedback-ul :)

Unknown spunea...

Buna.Sunt o fana a checurilor aperitiv si acesta arata delicios.O sa incerc si eu reteta asta.Bafta in continuare!