miercuri, 9 februarie 2011

Quiche cu Broccoli


Zilele trecute trebuia sa pregatim ceva rapid pentru pranz, asa ca am incercat aceasta reteta super simpla, dar si foarte buna. Pentru ca eram pe fuga, am folosit aluat congelat, dar sigur mai repetam experienta, si vom incerca varianta cu aluatul facut in casa. Aceasta reteta e specifica Frantei si seamana cu o placinta, iar umplutura poate varia in functie de preferintele voastre. Noi am pregatit o varianta cu broccoli, la care am adaugat ce aveam prin frigider, adica putin parmezan si putin muschiulet afumat, mai mult pentru aroma :)
Pentru 3 - 4 portii avem nevoie de:
  • 400 - 450g aluat foietaj
  • 5 oua
  • 1 buchet broccoli (500g)
  • 100 g parmezan sau cascaval
  • 100 g muschiulet afumat
  • 200 ml smantana slaba
  • 1 lingura mustar
  • sare, piper, busuioc, oregano, patrunjel
Decongelam aluatul si il asezam intr-o tava unsa cu unt, lasandu-l ridicat pe pereti.
Broccoliul il spalam, il rupem in buchetele mici si il oparim in apa cu sare, timp de 3 - 4 minute. Scoatem apoi buchetelele si le clatim cu apa rece, dupa care le lasam sa se scurga.
Batem ouale ca pentru omleta, adaugam mustarul, smantana, condimentele, muchiuletul taiat cubulete si jumatate din cantitatea de cascaval razuit.
Punem broccoliul in tava peste aluat, turnam amestecul de oua, iar deasupra presaram restul de cascaval razuit. Marginile aluatului le asezam peste umplutura si le putem unge cu putin ou batut. Dam tava la cuptor, la 180 de grade, pana se incheaga compozitia, aproximativ 50 - 60 de minute. Nu va spun ce frumos miroase in bucatarie in timp ce se coace quiche-ul, trebuie testat :)
Quiche-ul se serveste cald si poate fi un praz sau un mic dejun satios, cu aproximativ 200 calorii la 100 de grame.



Un comentariu:

ionut si catalina spunea...

Furnicutilor, am incercat si noi reteta asta minunata...Eu am avut cea mai mare contributie bineinteles (la spalatul vaselor)... Catalina a facut restul, ce a mai rams de facut. :D Va pupam si tineti-o tot asa