duminică, 2 octombrie 2011

A Venit Toamna

Daca pana acum ne-am bucurat de o vara prelungita, incepe sa pluteasca in aer mirosul de toamna. Asa ca am intampinat-o traditional, cu must, la productia caruia am participat activ, si pastrama pe care am capatat-o pentru munca la must :)) Asa ca, fara prea multe povesti, iata pranzul din prima duminica de octombrie...

Am aruncat pastrama pe gratar pana s-a rumenit frumos, in timp ce alaturi fierbea mamaliga. Si am desfacut un borcan de castraveti murati de anul asta, ca mergeau bine la masa noastra.
De baut am avut niste must din struguri albi, foarte aromat si dulce. Bun de tot :)
Sa aveti o toamna frumoasa!





2 comentarii:

Bonjour spunea...

Ce poate merge mai bine langa un must!

Oana G spunea...

Vai de capul meu! Imi ploua in gura! Am must rosu acasa, direct la macelarie ma opresc!