marți, 22 martie 2011

Cafea si Vin - Provocarea Lunii Martie


Si iata ca am ajuns la finalul provocarii lunii Martie, luna in care ne-am delectat cu o multime de bunatati cu Vin si/sau Cafea. Va multumim pentru participare si pentru retetele care mai de care mai interesante si mai apetisante pe care le-ati pregatit pentru Dulcea Romanie. Asteptam cu interes urmatoarele provocari :)
Iata mai jos blogurile si retetele cu care ne-au delectat:
  1. Explora Cuisine - Beef Bourguignon
  2. Miha Simiuc, Dulciuri fel de fel - Clatite cu nuca si sos de vin
  3. Amalia Craita Petraru, O craita in bucatarie - Prajiturele de post cu nuca si cafea
  4. Laura&Mimmi, Bucate pe alese - Latino Brandy Cafe
  5. Furnicuta Boscodina - Prajitura cu vin, cafea si ciocolata
  6. Dulceata de Trandafiri
  7. si
  8. Carmen, Retete - Miel marinat in vin si cafea cu sos de cafea si vanilie
  9. Flory Avram, Retete fel de fel - Tort cu cafea si rom
  10. Anca Mihaela Dragomir, La Ancuta - Inghetata de cafea cu sos de vin
  11. Mihaela Pesa Dascalu, De prin lume adunate - Prajitura tavalita
  12. Ana Maria Ciolacu, Just love cookin' - Tarta cu crema de cafea
  13. Elena Toma, Bucataria Elenei - Chili con carne surpriza
  14. Carmen&Robert, Bucataria furnicutilor - Friptura cu sos de vin si cafea

13 comentarii:

Elena Toma spunea...

Minunate preparate pentru aceasta luna a provocarii si pentru ingredientele recomandate! care mai de care mai apetisante si deja am retinut retetele ca sa la incerc si eu. Felicitari, Carmen, pentru gazduire!

Alina---Explora Cuisine spunea...

Arata superb toate retetele, iti multumesc pentru nominalizare si felicitari tuturor pentru munca lor!

Momo spunea...

felicitari de gazduirea atitor retete frumoase,imi pare tare rau ca nu am putut participa,dar ultimele saptamini nu au fost asa faste pentru mine si ai mei,ne-au napadit bolile de sezon ...sper sa ma pot revansa pt. aceasta absenta ,cindva!:)

Carmen spunea...

@Elena, multumesc si ma bucur ca ai reusit sa rezolvi cu pozele :)
@Explora, multumesc pentru vizita si pentru participare
@Alison, imi pare rau sa aud motivele care te-au facut sa nu participi. Multa sanatate :)

Carmen spunea...

Multumim pentru gazduire,pentru ingredientele propuse si felicitari tuturor pentru retetele delicioase!

Ana Maria Ciolacu spunea...

Woow,toate retetele par delicioaseee...Doamne,eu cand incep dieta,ca nu stiu daca in ritmul asta voi gasi puterea...:)) Felicitari tuturor!

boscodina spunea...

Tare frumoasa prezentarea :) Felicitari pentru organizare dar mai ales pentru provocare.O provocare in adevaratul sens al cuvantului mie mi-a pus pus minte pe bigudiuri:)
O zi superba si numai bine!

Craita spunea...

Mi-a placut enorm provocarea de luna aceastea,cafeaua si vinul,o combinatie absolut senzationala.Felicitari pt idee si pt ca a-ti fost o gazda minunata!

Anonim spunea...

Bravo, Amalia, tine-o tot asa!

Laancuta spunea...

Multumim pentru gazduire. Provocarea a fost foarte interesanta si retelele pe masura. Pupici!

Mihaela spunea...

Minunata provocare si adunare a retetelor, care mai de care apetisante. Carmen, multumiri pentru organizare! :) Si la cat mai multe provocari si retete delicioase!

Carmen spunea...

Multumim pentru aprecieri, imi pare tare bine ca v-a placut provocarea de luna aceasta :) De fapt toate provocarile de pana acum au fost foarte interesante :)

Miha spunea...

Super! Retete una si una!
Felicitari pentru tema aleasa, felicitari participantelor! :*