marți, 8 martie 2011

Un Fel de Tabouleh


In asteptarea primaverii am pregatit o salata foarte buna, plina de vitamine si de culoare :) Nu e varianta originala de tabouleh, este o adaptare in functie de ce am avut prin casa, adica am folosit cous cous si nu bulgur, dar in rest diferentele nu sunt mari. Aceasta salatica poate fi un pranz de post excelent sau o garnitura langa un gratar de pui. Si nu dureaza decat vreo 10 minute s-o pregatim, tocmai bine ca mai mult timp nici nu avem dimineata pentru pachetelul de pranz :)
Pentru 2-3 portii avem nevoie de:
  • 6 - 7 rosii cherry
  • 100 g cous cous dezhidratat
  • 1 legatura ceapa verde
  • 2 legaturi patrunjel
  • 2 - 3 linguri ulei de masline (cu ardei iute daca vreti sa fie putin picanta)
  • zeama de la o lamaie
  • cateva frunze de menta
  • sare, piper
Cous cousul pe care il aveam trebuia fiert, asa ca l-am fiert vreo 7 minute in apa cu putina sare, dupa care l-am lasat sa se scurga.
Tocam fin ceapa, patrunjelul, menta pe care am taiat-o din tufa de pe pervaz :) , iar rosiile le taiem cubulete mici.
Amestecam toate legumele cu cous cous-ul, zeama de lamaie, sare, piper, ulei. Asezam pe farfurie cateva frunze de salata creata si deasupra punem tabouleh wannabe-ul :) Ornam cu o felie de lamaie si savuram aceasta salata care are aproximativ 110 calorii la 100 de grame.



Niciun comentariu: