miercuri, 21 decembrie 2011

Domo Cooking Session

Dupa cum poate ati vazut deja pe Facebook, sambata am dat curs invitatiei prietenilor de la Electrolux si am participat la o sesiune de cooking in magazinul Domo, din Baneasa Shopping Center. Mai exact, in fiecare zi de weekend (vineri, sambata si duminica), cate un blogger culinar face ce stie mai bine, adica gateste pentru clientii magazinului  care il gazduieste. Evenimentul a fost parte a Elextrolux Passion4Cooking si nu este singurul de acest gen. Asa ca urmariti site-ul Electrolux, ca sa vedeti cand si unde se va mai petrece o alta sesiune de gatit, mai ales ca exista o tombola pentru degustatori :)
Sambata pe la 4 fara ceva dupamiaza, ne-am infiintat la statia de gatit amenajata la intrarea in Domo. Dupa o scurta familiarizare cu locatia si ingredientele, am trecut la treaba si am pregatit aluatul pentru turta dulce, care trebuia sa stea la rece.

Intre timp, am facut vreo 4 tavi de cupcakes cu ciocolata, dar care n-au apucat sa mai vada frosting-ul pentru ca o parte din ele si au fost luate la degustat de trecatori. Aici trebuie sa va spun si despre cuptorul electric pe care l-am folosit, care avea o functie de coacere sus-jos, adica am putut coace 2 tavi de cupcakes in acelasi timp, fara sa fie nevoie sa le rotim, ambele rumenindu-se perfect.

Si cat timp vizitatorii gustau de zor din cupcakes, am terminat si cu turta dulce. Evident, cu mai multe tavi deodata la cuptor :) Superb, va spun!
Cand turta dulce s-a racit cat de cat, n-am rezistat si am decorat-o cu diverse modele de sezon. Si trebuie sa marturisesc ca Robert a fost geniul din spatele acestor creatii, eu eram doar cu executia :))
Cum era de asteptat, turta dulce a avut aceeasi soarta ca si cupcakes-urile, iar misiunea noastra a fost indeplinita :)
Multumim echipei de la Electrolux (George) si Golin Harris (Monica si dna Elena) pentru ajutorul cu ingredientele, ustensilele si aparatura de ultima generatie pe care am avut sansa s-o testam! Speram ca am indulcit weekendul tuturor celor care au trecut prin Domo in acea zi :)



Un comentariu:

Emily spunea...

minunata turta dulce! te pup