vineri, 19 martie 2010

Guavaberry Colada


Vara trecuta am primit cadou o sticla de rom de la un bun prieten, care avea inclusa si cateva retete de cocktail si retete culinare cu rom. Cum prima reteta de cocktail era cea mai usor de facut, am incercat-o si ne-a placut atat de mult ca nu am mai incercat alta pana s-a terminat sticla :)) Reteta se poate face si in cantitiati mai mari decat cele de aici, daca vreti sa serviti cocktailul la o petrecere. Pentru a masura mai usor cantitatile, puteti folosi un paharel de tuica sau de sake.

Pentru 2 pahare ca cele din imagine, avem nevoie de:
  • 2 cani pline cu cuburi de gheta
  • 30 ml sirop de cocos
  • 90 ml suc de ananas
  • 60 ml rom
Romul pe care l-am avut era unul specific insulei St. Martin, facut din fructe locale si era un rom inchis la culoare.
Siropul de cocos l-am gasit destul de greu in Romania, doar la Mega Image am gasit ceva similar, lapte de cocos la raionul de produse bio. Sucul de ananas poate fi din compot sau din sucurile la cutie, dar ar trebui sa fie cu zahar, pentru ca sa iasa dulce cocktailul.
Modul de preparare este foarte simplu si rapid: gheata se martunteste intr-un blendersau robot de bucatarie. Apoi se adauga restul ingredientelor si se amesteca putin. Se serveste in pahare decorate cu ananas sau nuca de cocos.
Un pahar de cocktail are aproximativ 150 de calorii, dar ce mai conteaza macar asa stim de ce a disparul romul (vorba lui Jonny Deep in Piratii din Caraibe :) ).


Printeaza reteta

Un comentariu:

Unknown spunea...

E superb!! Dar nu sunt deacord cu paharele... din considerente.... care tin de cantitate. As opta pentru... halba !:)