duminică, 21 martie 2010

Omleta cu Ciuperci


Ramasesem cu cateva ciuperci de cand am facut deep dish-ul, si ii promisesem furnicutului ca in weekend ii fac o omleta. Asa ca zis si facut, am facut o bunatate de omleta si cu salata verde a mers la fix. Cu ocazia asta am mai facut putin curat in frigider, am pus si putin cascaval care ramasese de la broccoli :)

Pentru 2 portii de omleta avem neovie de:
  • 4 oua
  • 100 g ciuperci
  • 3 fire ceapa verde
  • 1 fir de usturoi verde
  • 70 - 80 g cascaval 
  • 2 linguri ulei
  • cateva fire patrunjel, marar
  • sare, piper, cimbru, boia (daca vreti sa fie picant)
Am curatat ciupercile, le-am spalat si le-am stropit cu zeama de lamaie. Am tocat ceapa, usturoiul si ciupercile si le-am pus la calit in 2 linguri de ulei. Am adaugat putina sare, ca sa lase ciupercile apa. Lasam sa fiarba pana se evapora apa si legumele se moaie.
Intre timp batem ouale, adaugam putina sare, piper, cimbru si boia. Cascavalul il dam pe razatoare sau il tocam marunt si il punem peste oua, impreuna cu patrunjelul si mararul tocat.
Punem ouale peste ciuperci si amestecam pentru ca ciupercile sa fie uniform in omleta. Intoarcem cu grja si servim cat timp e calda si cascavalul se intindeeee :)
O portie are cam 350 de calorii daca folosim cascaval. Daca renuntam la el, atunci rezultatul e mult mai bun :D, adica 260 calorii / portie.



Printeaza reteta

Niciun comentariu: