joi, 12 ianuarie 2012

Paella cu Fructe de Mare

De cand am facut paella cu pui ne-am pus in gand sa urmeze candva si o paella cu fructe de mare. Candva asta s-a intamplat zilele trecute, asa ca iata vine si reteta :) Desi nu e chiar varianta originala, pentru ca mi s-a parut cam mult si carne si fructe de mare, n-am fost deloc dezamagiti de ideile proprii transpuse in reteta. Si daca va era dor, de la aceasta reteta am reinceput calculele de calorii :)
Pentru 6 portii avem nevoie de:
  • 500 g orez
  • 450 g cocktail fructe de mare congelate
  • 1 ardei rosu
  • 1 ceapa
  • o conserva de rosii decojite
  • 200 g mazare congelata (care a ratat sesiunea foto)
  • 4-5 linguri ulei
  • 1 lingurita pudra de sofran
  • 2 catei de usturoi
  • sare, piper
Tocam ceapa si ardeiul marunt si le calim in uleiul incins vreo cateva minute. Adaugam rosiile decojite tocate, impreuna cu sosul in care au stat si lasam sa fiarba vreo 5 minute. Usturoiul il zdrobim, il amestecam cu sare, piper si pudra de sofran si il adaugam peste rosii. E momentul sa punem orezul, 3 cani de apa calda si sa le fierbem la foc mic spre mediu pana orezul e aproape gata.
Adaugam mazarea si mai fierbem pana orezul e gata. Fructele de mare, decongelate, le clatim putin, le aruncam peste orez, si mai lasam cateva minute, pana cand se patrund. Nu dureaza mult, asa ca orezul e bine sa fie fiert inainte de asta.
Decoram cu niste patrunjel verde, cu bucati de lamaie si avem un pranz foarte colorat si aromat cu vreo 120 calorii la 100 de grame.




Un comentariu:

Corina spunea...

E la retete favorite, abia astept sa o fac! :)