duminică, 26 iunie 2011

Cotlet cu Legume la Gratar


Am primit o invitatie de la prietenii de la gustos.ro sa participam la un gratar virtual, alaturi de alti bloggeri culinari. S-a nimerit la fix, pentru ca noi aveam de gand sa facem un gratar, chiar daca doar pe aragaz :) Am ales o reteta clasica, din cotlet de porc, iar pentru garnitura am preferat legume stropite cu ulei de masline. Si, ca sa nu fie o masa banala, am marinat carnea cateva ore.

Pentru 2-3 portii avem nevoie de:
  • 500 g cotlet porc
  • 2 ardei
  • 2 dovlecei
  • 2 rosii
  • 1 ceapa (optional)
  • o bucatica mica de unt (optional)
  • 4 linguri ulei de masline aromat
  • 50 ml vin
  • 2 catei usturoi
  • cimbru
  • sare, piper
Cotletele de porc le ungem cu putin unt, le frecam cu sare, piper si cimbru. Le asezam intr-un bol si turnam peste ele vinul si usturoiul pisat, acoperim vasul si dam la frigider cateva ore.
Legumele le curatam, dovleceii si rosiile le taiem rondele groase cam de 0.5cm, ardeii ii taiem fasii, iar ceapa pe jumatate. Asezam pe gratar legumele si cu o pensula le ungem cu ulei de masline pe fiecare parte.
Intoarcem legumele de cateva ori, pana cand sunt patrunse, dar putin al dente :) Cand legumele sunt gata, le punem intr-un bol acoperit, le condimentam cu sare, piper si cimbru.
Scoatem carnea de la frigider si o frigem pe gratar, cateva minute pe fiecare parte, pana este rumenita.
Iata o reteta rapida, pentru un pranz consistent, plin de arome. Din graba, n-am apucat sa calculez caloriile, dar la gratar nu se pune :)




Un comentariu:

Ioana V. spunea...

Vai........ce pofta mi-e! Ce comnbinatie buna:legume cu carne!!!